روابط عمومی دانشکده پزشکی
نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی در هفته پژوهش برگزار می شود
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
اطلاعیه ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی جدید ١٣٩٧
قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ١٣٩٧
روابط عمومی دانشکده پزشکی
فراخوان گرنت استادیاران جوان برتر
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ معاونت تحقیقات و فناوری وزارت با درنظر گرفتن اعتبارات خود و با توجه به شاخص هایی به شرح زیر اقدام به تشویق استادیاران جوان برتر نموده است: (شاخص ها به شرح ذیل):
روابط عمومی دانشکده پزشکی
کارگاه روش تدریس(small group) در دانشکده پزشکی برگزار شد
کارگاه روش تدریس(small group) توسط اعضای کمیته روش تدریس EDOدانشکده پزشکی روز سه شنبه مورخ 06/06/97 از ساعت 8 الی 12 برای جمعی از اساتیدی که در سالهای اخیر در گروههای بالینی فعالیت خود را آغاز نموده اند در دانشکده پزشکی برگزار شد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
دستورالعمل تسهیلات نقل و انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی
دستورالعمل تسهیلات نقل و انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی
روابط عمومی دانشکده پزشکی
جدول برنامه امتحانات دانشجویان پزشکی نیمسال اول 98-97تا پایان مهر97
جدول برنامه امتحانات دانشجویان پزشکی نیمسال اول 98-97تا پایان مهر97
روابط عمومی دانشکده پزشکی
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی ۹۸-۹۷
معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صدور اطلاعیه ای، جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی به مناسبت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می کند
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی به مناسبت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مسابقه "عکاسی محرم" ویژه دانشجویان و مسابقه "عکس و نقاشی عاشورایی" ویژه فرزندان(کودکان 7 تا 10 سال) اعضای هیئت علمی و کارکنان برگزار می کند.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
قابل توجه دانشجویان ورودی جدید/ سنجش سلامت دانشجویان در قالب شناسنامه الکترونیک انجام می گیرد
قابل توجه دانشجویان ورودی جدید/ سنجش سلامت دانشجویان در قالب شناسنامه الکترونیک انجام می گیرد
روابط عمومی دانشکده پزشکی
دو تن از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی در جلسه هیات ممیزه ارتقا يافتند
در دویست و هشتاد و دومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که ۲۷ شهریورماه برگزار شد، با ارتقای مرتبه دو تن از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی موافقت شد.