• تاریخ انتشار : 1399/12/25 - 12:10
  • بازدید : 122
  • تعداد بازدید : 119
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

نشست صمیمانه هیات رئیسه دانشکده پزشکی با همکاران

نشست صمیمانه ای با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی و اعضای هیات رئیسه با کارمندان حوزه های مختلف دانشکده، روز دوشنبه 25 اسفندماه برگزار شد.

نشست صمیمانه ای با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی و اعضای هیات رئیسه با کارمندان حوزه های مختلف  دانشکده، روز دوشنبه 25 اسفندماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، در این نشست دکتر طبیبی از همکاران عزیز در حوزه های مختلف دانشکده پزشکی به سبب تلاش در پیشبرد اهداف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تشکر و قدردانی کرد.

ایشان زحمات بی دریغ کارمندان دانشکده را در شرایط سخت بیماری کرونا و با وجود تمام مشکلاتی که سال گذشته وجود داشت، ارزشمند و وصف ناشدنی برشمرد و اظهار امیدواری کرد سال پیش رو سالی سرشار از سلامتی و شادکامی به دور از هرگونه بیماری و سختی برای آنان باشد.

دکتر طبیبی در ادامه سخنان خود از درگذشتگان و شهدای مدافع سلامت که جان خود را در راه نجات بیماران فدا کردند یاد کرد و فاتحه ای را نثار روح بزرگ آنان نمود و در آستانه سال جدید، خاطره آنان را همیشه جاودان دانست.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 102923
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب