روابط عمومی دانشکده پزشکی
نوزدهمین محفل انس با قرآن و اهلبیت (ع) برگزار میشود
نوزدهمین محفل انس با قرآن و اهلبیت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جمعه ۲۷دی ۱۳۹۸ در مسجدالنبی(ص) دانشگاه برگزار میشود.
نوزدهمین محفل انس با قرآن و اهلبیت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جمعه ۲۷دی ۱۳۹۸ در مسجدالنبی(ص) دانشگاه برگزار میشود.
به نقل از پایگاه اطلاعرسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه،نوزدهمین محفل انس با قرآن و اهلبیت(ع) با سخنرانی و تفسیر حجتالاسلام و المسلمین دکتر محمود متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزارمی شود.

در این محفل انس با قرآن کریم که اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه نیز حضور دارند، از ساعت ۷:۳۰صبح روز جمعه قاریان و اساتید قرآنی به تلاوت و تفسیر آیات کلامالله مجید میپردازند.
محفل انس با قرآن و اهلبیت(ع) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جمعه آخر هر ماه در مسجدالنبی(ص) ستاد دانشگاه برقرار است
نظر