روابط عمومی دانشکده پزشکی
پنجمین جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشکده پزشکی برگزار شد
پنجمین جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشکده پزشکی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی و هیات رئیسه دانشکده ، مهندس اعتمادی مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، مهندس شاه قدمی مشاور رئیس دانشکده در امور IT، مهندس ابراهیمی سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشکده، دکتر فقیهی مسئول EDO، عیسی محمودی مسئول حراست دانشکده و سایر کارشناسان روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه در سالن شورا برگزار شد.
پنجمین جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشکده پزشکی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی و هیات رئیسه دانشکده ، مهندس اعتمادی مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، مهندس شاه قدمی مشاور رئیس دانشکده در امور IT، مهندس ابراهیمی سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشکده، دکتر فقیهی مسئول EDO، عیسی محمودی مسئول حراست دانشکده و سایر کارشناسان روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه در سالن شورا برگزار شد.
در این جلسه گزارشی از وضعیت موجود فناوری اطلاعات دانشکده و نیز ارزشیابی اساتید در سیستم سما ارائه شد و درخصوص تعیین برخی از رویکردها گفتگو و تبادل نظر گردید.

نظر