روابط عمومی دانشکده پزشکی
وبینار آموزش آناتومی مبتنی بر توانمندی و آموزش اناتومی در دوران همه گیری کووید-19
دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی با همکاری گروه آناتومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن علوم تشریح ایران در نظر دارد دو وبینار کشوری با حضور دو سخنران بین المللی از کشور کانادا با عنوان های "آموزش آناتومی مبتنی بر توانمندی و آموزش اناتومی در دوران همه گیری کووید – 19" را در دو سه شنبه متوالی مورخ 25 آذرماه 99 و 2 دیماه 99 از ساعت 17 الی 30/18 برگزار نماید.
دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی با همکاری گروه آناتومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن علوم تشریح ایران در نظر دارد دو وبینار کشوری با حضور دو سخنران بین المللی از کشور کانادا با عنوان های "آموزش آناتومی مبتنی بر توانمندی و آموزش اناتومی در دوران همه گیری کووید – 19" را در دو سه شنبه متوالی مورخ 25 آذرماه 99 و 2 دیماه 99 از ساعت 17 الی 30/18 برگزار نماید.
نظر