• تاریخ انتشار : 1399/09/19 - 08:21
  • بازدید : 267
  • تعداد بازدید : 101
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

وبینار آموزش آناتومی مبتنی بر توانمندی و آموزش اناتومی در دوران همه گیری کووید-19

دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی با همکاری گروه آناتومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن علوم تشریح ایران در نظر دارد دو وبینار کشوری با حضور دو سخنران بین المللی از کشور کانادا با عنوان های "آموزش آناتومی مبتنی بر توانمندی و آموزش اناتومی در دوران همه گیری کووید – 19" را در دو سه شنبه متوالی مورخ 25 آذرماه 99 و 2 دیماه 99 از ساعت 17 الی 30/18 برگزار نماید.

دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی با همکاری گروه آناتومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن علوم تشریح ایران در نظر دارد  دو وبینار کشوری با حضور دو سخنران بین المللی از کشور کانادا با عنوان های "آموزش آناتومی مبتنی بر توانمندی و آموزش اناتومی در دوران همه گیری کووید – 19" را در دو سه شنبه متوالی مورخ 25 آذرماه 99 و 2 دیماه 99 از ساعت 17 الی 30/18 برگزار نماید.

پوستر

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 99374
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب