روابط عمومی دانشکده پزشکی
سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگی ٢٦ تیرماه در دانشکده پزشکی برگزار شد
سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی ، حاج آقا شریعت پناه کارشناس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، دکتر عباس زاده مدیر دانشجویی دانشکده، دکتر کریما مشاور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده، پورتقی مسئول امور اداری، محمودی مسئول حراست دانشکده، شایان مسئول روابط عمومی ، رابط فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی، مسئول انجمن اسلامی و سایر کارشناسان روز چهارشنبه 26 تیرماه در اتاق شورا برگزار شد.
سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی ، حاج آقا شریعت پناه کارشناس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، دکتر عباس زاده مدیر دانشجویی دانشکده، دکتر کریما مشاور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده، پورتقی مسئول امور اداری، محمودی مسئول حراست دانشکده، شایان مسئول روابط عمومی ، رابط فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی، مسئول انجمن اسلامی و سایر کارشناسان روز چهارشنبه 26 تیرماه در اتاق شورا برگزار شد.
در این نشست درخصوص مسائلی همچون آیین نامه پوشش حرفه ای و نظارت بر آن، مشارکت بیشتر دانشجویان در برنامه های زنگ فرهنگ دانشکده، لزوم فعالیت بیشتر تشکل های دانشجویی در فعالیت های فرهنگی دانشکده و .... گفتگو و تبادل نظر شد.



نظر