• تاریخ انتشار : 1398/04/29 - 14:09
  • بازدید : 596
  • تعداد بازدید : 68
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگی ٢٦ تیرماه در دانشکده پزشکی برگزار شد

سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی ، حاج آقا شریعت پناه کارشناس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، دکتر عباس زاده مدیر دانشجویی دانشکده، دکتر کریما مشاور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده، پورتقی مسئول امور اداری، محمودی مسئول حراست دانشکده، شایان مسئول روابط عمومی ، رابط فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی، مسئول انجمن اسلامی و سایر کارشناسان روز چهارشنبه 26 تیرماه در اتاق شورا برگزار شد.

سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی ، حاج آقا شریعت پناه کارشناس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، دکتر عباس زاده مدیر دانشجویی دانشکده، دکتر کریما مشاور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده، پورتقی مسئول امور اداری، محمودی مسئول حراست دانشکده، شایان مسئول روابط عمومی ، رابط فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی، مسئول انجمن اسلامی و سایر کارشناسان روز چهارشنبه 26 تیرماه در اتاق شورا برگزار شد.

در این نشست درخصوص مسائلی همچون آیین نامه پوشش حرفه ای و نظارت بر آن، مشارکت بیشتر دانشجویان در برنامه های زنگ فرهنگ دانشکده، لزوم فعالیت بیشتر تشکل های دانشجویی در فعالیت های فرهنگی دانشکده و .... گفتگو و تبادل نظر شد.

 

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 80770
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب