روابط عمومی دانشکده پزشکی
سیزدهمین محفل انس با قرآن و اهلبیت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود
سیزدهمین محفل انس با قرآن و اهلبیت(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۸ در مسجدالنبی (ص) ستاد دانشگاه برگزار میشود.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
دانشکده طب سنتی دانشجو در مقطع دکتری تخصصی می پذیرد
دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای سومین سال متوالی (سال تحصیلی 99-98) اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی رشته طب سنتی ایران نموده است.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
جدول برنامه امتحانات دانشجویان پزشکی نیمسال دوم 98-97تا پایان خرداد98
جدول برنامه امتحانات دانشجویان پزشکی نیمسال دوم 98-97تا پایان خرداد98
روابط عمومی دانشکده پزشکی
اصلاحیه منابع مرجع آزمون های پیش کارورزی دوره دکترای پزشکی عمومی و پذیرش دستیار تخصصی
اصلاحیه منابع مرجع آزمون های پیش کارورزی دوره دکترای پزشکی عمومی و پذیرش دستیار تخصصی
روابط عمومی دانشکده پزشکی
اصلاحیه مربوط به منابع و پیکربندی آزمون های جامع علوم پایه در دوره دکترای پزشکی عمومی
اصلاحیه مربوط به منابع و پیکربندی آزمون های جامع علوم پایه در دوره دکترای پزشکی عمومی
روابط عمومی دانشکده پزشکی
سی و سومین جلسه شورای فرهنگی ١٨ اردیبهشت ماه در دانشکده پزشکی برگزار شد
سی و سومین جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی ، دکتر عباس زاده مدیر دانشجویی دانشکده، دکتر کریما مشاور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده، پورتقی مسئول امور اداری، محمودی مسئول حراست دانشکده، حاج آقا شریعت پناه کارشناس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، رابط فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی، مسئول انجمن اسلامی و سایر کارشناسان روز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه در اتاق شورا برگزار شد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
دکتر عباس مسجدی آرانی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور شد
دکتر عباس مسجدی آرانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور منصوب شد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
کارگاه روابط سالم و ناسالم در زندگی دانشجویی برگزار می شود
کارگاه روابط سالم و ناسالم در زندگی دانشجویی روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 12 در دانشکده پزشکی برگزار می شود.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
برای نخستین بار، تومورهای کلیوی یک بیمار به روش رادیولوژی مداخلهای در دانشگاه درمان شد
برای اولین بار در بیمارستان شهدای تجریش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با روش رادیولوژی مداخله ای(اینترونشنال) دوتومور در کلیه سمت چپ بیماری ۳۴ ساله کنترل و درمان شد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی از پاویون های مرکز پزشکی طالقانی بازدید کرد
دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی و هیات همراه در اردیبهشت ماه سالجاری از پاویون های مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی طالقانی بازدید نمودند.