لیست اخبار صفحه :238
سی و سومین جلسه شورای فرهنگی ١٨ اردیبهشت ماه در دانشکده پزشکی برگزار شد
روابط عمومی دانشکده پزشکی

سی و سومین جلسه شورای فرهنگی ١٨ اردیبهشت ماه در دانشکده پزشکی برگزار شد

سی و سومین جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی ، دکتر عباس زاده مدیر دانشجویی دانشکده، دکتر کریما مشاور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده، پورتقی مسئول امور اداری، محمودی مسئول حراست دانشکده، حاج آقا شریعت پناه کارشناس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، رابط فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی، مسئول انجمن اسلامی و سایر کارشناسان روز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه در اتاق شورا برگزار شد.

برای نخستین بار، تومورهای کلیوی یک بیمار به روش رادیولوژی مداخله‌ای در دانشگاه درمان شد
روابط عمومی دانشکده پزشکی

برای نخستین بار، تومورهای کلیوی یک بیمار به روش رادیولوژی مداخله‌ای در دانشگاه درمان شد

برای اولین بار در بیمارستان شهدای تجریش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با روش رادیولوژی مداخله ای(اینترونشنال) دوتومور در کلیه سمت چپ بیماری ۳۴ ساله کنترل و درمان شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی از پاویون های مرکز پزشکی طالقانی بازدید کرد
روابط عمومی دانشکده پزشکی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی از پاویون های مرکز پزشکی طالقانی بازدید کرد

دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی و هیات همراه در اردیبهشت ماه سالجاری از پاویون های مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی طالقانی بازدید نمودند.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب