• تاریخ انتشار : 1392/07/09 - 11:56
  • بازدید : 955
  • تعداد بازدید : 42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
آغاز ثبت نام دانشجویان :

آغاز ثبت نام دانشجویان همزمان با هفته دفاع مقدس در دانشکده پزشکی

با همکاری و هماهنگی واحد آموزش و امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، ثبت نام از دانشجویان جدید الورود روز 31 شهریور ماه سالجاری آغاز شد.

با همکاری و هماهنگی واحد آموزش و امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، ثبت نام از دانشجویان جدید الورود روز 31 شهریور ماه سالجاری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، این ثبت نام روزهای 31 شهریور و اول مهرماه به دانشجویان جدید الورود دختر و روزهای 2 و 3 مهرماه به دانشجویان جدید الورود پسر اختصاص داشت.

در مجموع 233 نفر ثبت نام نمودند که 129 نفر مربوط به نیمه اول و 104 نفر مربوط به نیمه دوم بود.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 4732
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب