آغاز ثبت نام دانشجویان :
آغاز ثبت نام دانشجویان همزمان با هفته دفاع مقدس در دانشکده پزشکی
با همکاری و هماهنگی واحد آموزش و امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، ثبت نام از دانشجویان جدید الورود روز 31 شهریور ماه سالجاری آغاز شد.
با همکاری و هماهنگی واحد آموزش و امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، ثبت نام از دانشجویان جدید الورود روز 31 شهریور ماه سالجاری آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، این ثبت نام روزهای 31 شهریور و اول مهرماه به دانشجویان جدید الورود دختر و روزهای 2 و 3 مهرماه به دانشجویان جدید الورود پسر اختصاص داشت.
در مجموع 233 نفر ثبت نام نمودند که 129 نفر مربوط به نیمه اول و 104 نفر مربوط به نیمه دوم بود.
نظر