روابط عمومی دانشکده:
برگزاری جلسات هماهنگی جهت آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی
جلسه ای با حضور دکتر تنکابنی معاون آموزشی دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی درخصوص تدابیر لازم جهت آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی، روز دوشنبه 22 و 23 تیرماه در محل معاونت تشکیل شد.
جلسه ای با حضور دکتر تنکابنی معاون آموزشی دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی درخصوص تدابیر لازم جهت آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی، روز دوشنبه 22 و 23 تیرماه در محل معاونت تشکیل شد.
در این جلسات که دکتر گودرزی مشاور معاون آموزشی دستیاری و تحصیلات تکمیلی، مهندس اعتمادی مدیر امور اداری، نقی پورتقی مسئول حراست دانشکده، مهندس شاهقدمی و سایر کارشناسان حضور داشتند، درخصوص هرچه بهتر برگزار شدن آزمون از لحاظ کمی و کیفی و حفاظتی، موضوعات مربوط به طراحی سوالات آزمون و ... و تدابیر مربوط به آزمون گفتگو و تبادل نظر شد.
زمان برگزاری طراحی سوالات آزمون ارتقاء از روز شنبه مورخ 3 لغایت دوشنبه 5 مردادماه و زمان برگزاری آزمون ارتقاء روز پنجشنبه 8 مردادماه خواهد بود.
نظر