• تاریخ انتشار : 1394/04/24 - 09:35
  • بازدید : 1069
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

برگزاری جلسات هماهنگی جهت آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی

جلسه ای با حضور دکتر تنکابنی معاون آموزشی دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی درخصوص تدابیر لازم جهت آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی، روز دوشنبه 22 و 23 تیرماه در محل معاونت تشکیل شد.

جلسه ای با حضور دکتر تنکابنی معاون آموزشی دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی درخصوص تدابیر لازم جهت آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی،  روز دوشنبه 22 و 23 تیرماه در محل معاونت تشکیل شد.

در این جلسات که دکتر گودرزی مشاور معاون آموزشی دستیاری و تحصیلات تکمیلی، مهندس اعتمادی مدیر امور اداری، نقی پورتقی مسئول حراست دانشکده، مهندس شاهقدمی و سایر کارشناسان حضور داشتند، درخصوص هرچه بهتر برگزار شدن آزمون از لحاظ کمی و کیفی و حفاظتی، موضوعات مربوط به طراحی سوالات آزمون و ... و تدابیر مربوط به آزمون گفتگو و تبادل نظر شد.

زمان برگزاری طراحی سوالات آزمون ارتقاء از روز شنبه مورخ 3 لغایت دوشنبه 5 مردادماه و زمان برگزاری آزمون ارتقاء روز پنجشنبه 8 مردادماه خواهد بود.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 21573
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب