برگزاری سی و دومین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی سال 92 در دانشکده پزشکی
برگزاری سی و دومین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی سال 92 در دانشکده پزشکی
سی و دومین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی سال 92، روز سیزدهم تیرماه در دانشکده پزشکی برگزار شد.
سی و دومین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی سال 92، روز سیزدهم تیرماه در دانشکده پزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، این آزمون راس ساعت 9 صبح پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید و خوش آمدگویی و ارائه توضیحات لازم به دستیاران آغاز گردید. در آزمون ارتقاء امسال 1264 دستیار تخصصی بالینی در 23 رشته تخصصی شرکت داشتند که از این تعداد 15 نفر غایب و 60 نفر از آنان دانشجویان خارج از کشور و نیز دانشجویان میهمان از چهار دانشگاه اراک، ارتش، بهزیستی و کردستان بودند. تعداد جانبازان شرکت کننده در آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی امسال 2 نفر بود و 25% وقت اضافه برای آنها درنظر گرفته شد. این آزمون که با حضور دکتر شادنیا معاونت دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی، نمایندگان حراست دانشکده و دانشگاه، نمایندگان وزارت متبوع و دیگر کارشناسان و مسوولان برگزار شد راس ساعت 12 برای کلیه رشته ها و راس ساعت 13 برای رشته پاتولوژی پایان یافت.
لازم به ذکر است محل آزمون توسط دکتر عین اللهی معاونت آموزشی و دبیر دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت متبوع، دکتر ابوالقاسمی ریاست دانشگاه و دکتر میرزایی رئیس روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارتخانه و سایر مسوولان دانشکده و دانشگاه مورد بازدید قرار گرفت.
نظر