• تاریخ انتشار : 1392/04/16 - 09:15
  • بازدید : 1215
  • تعداد بازدید : 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری سی و دومین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی سال 92 در دانشکده پزشکی

برگزاری سی و دومین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی سال 92 در دانشکده پزشکی

سی و دومین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی سال 92، روز سیزدهم تیرماه در دانشکده پزشکی برگزار شد.

سی و دومین دوره آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی سال 92، روز سیزدهم تیرماه در دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، این آزمون راس ساعت 9 صبح پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید و خوش آمدگویی و ارائه توضیحات لازم به دستیاران آغاز گردید. در آزمون ارتقاء امسال 1264 دستیار تخصصی بالینی در 23 رشته تخصصی شرکت داشتند که از این تعداد 15 نفر غایب و 60 نفر از آنان دانشجویان خارج از کشور و نیز دانشجویان میهمان از چهار دانشگاه اراک، ارتش، بهزیستی و کردستان بودند. تعداد جانبازان شرکت کننده در آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی امسال 2 نفر بود و 25% وقت اضافه برای آنها درنظر گرفته شد. این آزمون که با حضور دکتر شادنیا معاونت دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی، نمایندگان حراست دانشکده و دانشگاه، نمایندگان وزارت متبوع و دیگر کارشناسان و مسوولان برگزار شد راس ساعت 12 برای کلیه رشته ها و راس ساعت 13 برای رشته پاتولوژی پایان یافت.

لازم به ذکر است محل آزمون توسط دکتر عین اللهی معاونت آموزشی و دبیر دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت متبوع، دکتر ابوالقاسمی ریاست دانشگاه و دکتر میرزایی رئیس روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارتخانه و سایر مسوولان دانشکده و دانشگاه مورد بازدید قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 2751
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب