لیست اخبار صفحه :174
سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی برگزار شد
روابط عمومی دانشکده پزشکی

سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی برگزار شد

سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، ابراهیم هاشم ورزی مدیر تعالی و فوق برنامه دانشگاه، دکتر عباس زاده مشاور و رییس اداره دانشجویی معاونت دانشجویی وفرهنگی دانشکده پزشکی، دکتر کریما نماینده هیات علمی و مشاور معاونت دانشجویی و فرهنگی، حاج آقا شریعت پناه کارشناس فرهنگی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، نقی پورتقی مسئول امور اداری، تاج الدینی مسئول حراست دانشکده، شایان مسئول روابط عمومی، فلاح سرپرست داخلی معاونت دانشجویی، سپهداری کارشناس شورای فرهنگی معاونت دانشجویی، ایمان نجفی مسئول بسیج دانشجویی، رمضانی راد مسئول انجمن اسلامی و سایر کارشناسان روز چهارشنبه 26 آذرماه به صورت مجازی و به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب