• تاریخ انتشار : 1399/09/29 - 10:28
  • بازدید : 366
  • تعداد بازدید : 105
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

شنبه ۲۹ آذر مراسم بزرگداشت مقام پرستار به صورت مجازی برگزار می شود

شنبه ۲۹ آذر ماه ، مراسم بزرگداشت مقام پرستار به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

 شنبه ۲۹ آذر ماه ، مراسم بزرگداشت مقام پرستار به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

در این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار،  از ساعت ۱۲با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه، روسا و مدیران بیمارستان ها برگزار می شود، از پرستاران و خانواده های شهید مهناز صالحی پرستار بیمارستان لبافی نژاد و شهید علی صفرلو پرستار بیمارستان مدرس تقدیر خواهد شد.

 

شرکت در این مراسم مجازی از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس sbmuniversity، آپارت و لینک www.live.sbmu.ac.irامکان پذیر است.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 99726
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب