روابط عمومی دانشکده پزشکی
شنبه ۲۹ آذر مراسم بزرگداشت مقام پرستار به صورت مجازی برگزار می شود
شنبه ۲۹ آذر ماه ، مراسم بزرگداشت مقام پرستار به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.
شنبه ۲۹ آذر ماه ، مراسم بزرگداشت مقام پرستار به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.
در این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از ساعت ۱۲با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه، روسا و مدیران بیمارستان ها برگزار می شود، از پرستاران و خانواده های شهید مهناز صالحی پرستار بیمارستان لبافی نژاد و شهید علی صفرلو پرستار بیمارستان مدرس تقدیر خواهد شد.

شرکت در این مراسم مجازی از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس sbmuniversity، آپارت و لینک www.live.sbmu.ac.irامکان پذیر است.
نظر