• تاریخ انتشار : 1393/12/02 - 11:51
  • بازدید : 587
  • تعداد بازدید : 55
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

نشست معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی با مجموعه حراست

دکتر مهدی بشارت معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی در نشستی با مجموعه حراست دانشکده روز چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه در سالن فارابی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مهدی بشارت معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی در نشستی با مجموعه حراست دانشکده روز چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه در سالن فارابی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر بشارت در این نشست از حراست بعنوان پیشانی دانشگاه یاد نمود که اولین برخورد با سازمان از آنان آغاز می شود و رفتار مناسب، اخلاق و برخورد خوب این مجموعه با ارباب رجوع ، نقش مهمی در شناخت اولیه از سازمان خواهد داشت و تاثیر این رفتار در ذهن مراجعین تا مدتها باقی خواهد ماند. وی خاطرنشان کرد با رعایت قوانین و مقررات و درسایه برقراری نظم و انضباط می توان دانشگاهی قانونمند داشت که بسیاری از موفقیت ها در آن به ثمر خواهد نشست.

معاون پشتیبانی دانشکده ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه حراست به خاطر زحمات، فداکاریها، تحمل و صبر آنان در برخورد با مسائل مختلف، با اهدای لوح و هدیه ای از آنان تقدیر نمود.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 17685
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب