روابط عمومی دانشکده:
نشست معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی با مجموعه حراست
دکتر مهدی بشارت معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی در نشستی با مجموعه حراست دانشکده روز چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه در سالن فارابی دیدار و گفتگو کرد.
دکتر مهدی بشارت معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی در نشستی با مجموعه حراست دانشکده روز چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه در سالن فارابی دیدار و گفتگو کرد.
دکتر بشارت در این نشست از حراست بعنوان پیشانی دانشگاه یاد نمود که اولین برخورد با سازمان از آنان آغاز می شود و رفتار مناسب، اخلاق و برخورد خوب این مجموعه با ارباب رجوع ، نقش مهمی در شناخت اولیه از سازمان خواهد داشت و تاثیر این رفتار در ذهن مراجعین تا مدتها باقی خواهد ماند. وی خاطرنشان کرد با رعایت قوانین و مقررات و درسایه برقراری نظم و انضباط می توان دانشگاهی قانونمند داشت که بسیاری از موفقیت ها در آن به ثمر خواهد نشست.
معاون پشتیبانی دانشکده ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه حراست به خاطر زحمات، فداکاریها، تحمل و صبر آنان در برخورد با مسائل مختلف، با اهدای لوح و هدیه ای از آنان تقدیر نمود.
نظر