• تاریخ انتشار : 1393/11/08 - 07:58
  • بازدید : 757
  • تعداد بازدید : 54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

کارگاه ارزشیابی توسط دکتر سطانی مسئول کمیته ارزشیابیEDOو سایر اعضاء کمیته

کارگاه ارزشیابی توسط دکتر سطانی مسئول کمیته ارزشیابیEDOو سایر اعضاء کمیته، روز شنبه مورخ 04/11/93 از ساعت 8 الی 12 ویژه اساتید پایه و بالینی دانشگاه دراتاق شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.

کارگاه ارزشیابی توسط دکتر سطانی مسئول کمیته ارزشیابیEDOو سایر اعضاء  کمیته، روز شنبه مورخ 04/11/93 از ساعت 8 الی 12 ویژه اساتید پایه و بالینی دانشگاه دراتاق شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.

در این کارگاه دکتر صمدیان درخصوص مقدمه و تاریخچه ارزشیابی ، دکتر دهقان درخصوص طراحی سؤالات ارزشیابی، دکتر پورزمانی درخصوص برنامه ریزی جهت انجام یک ارزشیابی ، دکتر سلطانی درخصوص جمع آوری داده ها و اطلاعات ، دکتر علوی مقدم درخصوص گزارش داده ها مطالبی را عنوان نمودند و درنهایت کارگاه با پرسش و پاسخ به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 16891
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب