روابط عمومی دانشکده:
کارگاه ارزشیابی توسط دکتر سطانی مسئول کمیته ارزشیابیEDOو سایر اعضاء کمیته
کارگاه ارزشیابی توسط دکتر سطانی مسئول کمیته ارزشیابیEDOو سایر اعضاء کمیته، روز شنبه مورخ 04/11/93 از ساعت 8 الی 12 ویژه اساتید پایه و بالینی دانشگاه دراتاق شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.
کارگاه ارزشیابی توسط دکتر سطانی مسئول کمیته ارزشیابیEDOو سایر اعضاء کمیته، روز شنبه مورخ 04/11/93 از ساعت 8 الی 12 ویژه اساتید پایه و بالینی دانشگاه دراتاق شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.
در این کارگاه دکتر صمدیان درخصوص مقدمه و تاریخچه ارزشیابی ، دکتر دهقان درخصوص طراحی سؤالات ارزشیابی، دکتر پورزمانی درخصوص برنامه ریزی جهت انجام یک ارزشیابی ، دکتر سلطانی درخصوص جمع آوری داده ها و اطلاعات ، دکتر علوی مقدم درخصوص گزارش داده ها مطالبی را عنوان نمودند و درنهایت کارگاه با پرسش و پاسخ به پایان رسید.
نظر