روابط عمومی دانشکده پزشکی
بیست و سومین محفل انس با قرآن و اهل بیت(ع) برگزار می شود
بیست و سومین محفل انس با قرآن و اهل بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ برگزار می شود.
بیست و سومین محفل انس با قرآن و اهل بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ برگزار می شود.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، بیست و سومین محفل انس با قرآن و اهل بیت (ع) با سخنرانی و تفسیر حجت الاسلام و المسلمین دکتر توانایی برگزار می شود.
این محفل معنوی با تلاوت و تفسیر آیاتی از کلام الله مجید با موضوع شادی و نشاط در منظر قرآن ساعت۳۰ : ۷ صبح روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹با حضور اعضای هیئت علمی و استادان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت مجازی برگزار می شود.
اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه از طریق لینک meeting.sbmu.ac.ir/nahad می توانند در این محفل مجازی انس با قرآن و اهل بیت(ع) حاضر شده و از معارف آن بهره مند شوند.
نظر