• تاریخ انتشار : 1399/12/27 - 10:30
  • بازدید : 97
  • تعداد بازدید : 94
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

بیست و سومین محفل انس با قرآن و اهل ‌بیت(ع) برگزار می شود

بیست و سومین محفل انس با قرآن و اهل ‌بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ برگزار می شود.

بیست و سومین محفل انس با قرآن و اهل ‌بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ برگزار  می شود.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، بیست و سومین محفل انس با قرآن و اهل ‌بیت (ع) با سخنرانی و تفسیر حجت ‌الاسلام و المسلمین دکتر توانایی برگزار  می شود.

 این محفل  معنوی با تلاوت و تفسیر آیاتی از کلام ‌الله مجید با موضوع شادی و نشاط در منظر قرآن ساعت۳۰ : ۷ صبح  روز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹با حضور اعضای هیئت علمی و استادان  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت مجازی برگزار می شود.

  اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه از طریق لینک  meeting.sbmu.ac.ir/nahad  می توانند در  این محفل مجازی انس با قرآن و اهل بیت(ع) حاضر شده و از معارف آن بهره مند شوند.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 103014
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب