روابط عمومی دانشکده پزشکی
فراخوان شرکت اعضای هیات علمی و دانشجویان پزشکی در جلسه اعتبار بخشی پزشکی عمومی
فراخوان شرکت اعضای هیات علمی و دانشجویان پزشکی در جلسه اعتبار بخشی پزشکی عمومی
طبق اعلام قبلی، تیم ارزیاب بیرونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاریخ 15 الی 17 مردادماه در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حضور یافته تا باحضور مسئولان و مدیران به اعتباربخشی پزشکی عمومی بپردازند.
بر همین اساس فراخوان شرکت کلیه اعضای هیات علمی و دانشجویان پزشکی علاقمند به شرکت در جلسه اعتبار بخشی براساس برنامه زیر اعلام می شود .
- اعضای هیات علمی می توانند روز سه شنبه 15 مردادماه ساعت 14 الی 16 در تالار ابن سینا دانشکده حضور یابند.
- دانشجویان پزشکی میتوانند روز چهارشنبه 16 مردادماه ساعت 14 الی 16 در تالار ابن سینا دانشکده حضور یابند.
نظر