• تاریخ انتشار : 1398/05/09 - 13:44
  • بازدید : 907
  • تعداد بازدید : 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

فراخوان شرکت اعضای هیات علمی و دانشجویان پزشکی در جلسه اعتبار بخشی پزشکی عمومی

فراخوان شرکت اعضای هیات علمی و دانشجویان پزشکی در جلسه اعتبار بخشی پزشکی عمومی

طبق اعلام قبلی، تیم ارزیاب بیرونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاریخ 15 الی 17 مردادماه در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حضور یافته تا باحضور مسئولان و مدیران به اعتباربخشی پزشکی عمومی بپردازند.

بر همین اساس فراخوان شرکت کلیه اعضای هیات علمی و دانشجویان پزشکی علاقمند به شرکت در جلسه اعتبار بخشی براساس برنامه زیر اعلام می شود .

  • اعضای هیات علمی می توانند روز سه شنبه 15 مردادماه ساعت 14 الی 16 در تالار ابن سینا دانشکده حضور یابند.
  • دانشجویان پزشکی میتوانند روز چهارشنبه 16 مردادماه ساعت 14 الی 16 در تالار ابن سینا دانشکده حضور یابند.
  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 81187
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب