• تاریخ انتشار : 1399/12/17 - 09:33
  • بازدید : 497
  • تعداد بازدید : 100
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

آیین غرس نهال در دانشکده پزشکی همزمان با روز درختکاری

همزمان با 15 اسفندماه روز درختکاری، مراسم غرس نهال درمحوطه دانشکده پزشکی برگزار شد.

همزمان با 15 اسفندماه روز درختکاری، مراسم غرس نهال درمحوطه دانشکده پزشکی برگزار شد.

در این مراسم که دکتر یگانه معاون پشتیبانی ، نقی پورتقی رئیس امور اداری، احمدی نیا مسئول خدمات دانشکده و سایر همکاران حضور داشتند تعداد 10 اصله نهال در محوطه دانشکده پزشکی غرس شد.

روز درختکاری بهانه ای است برای نشان دادن احترام به محیط زیست و احیای آن، و در آستانه فصل بهار با این حرکت نمادین زندگی را به زمین بازگردانده و به استقبال سال نو می رویم.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 102623
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب