• تاریخ انتشار : 1393/09/29 - 14:34
  • بازدید : 758
  • تعداد بازدید : 67
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

ارزشیابی برنامه آموزشی در مقاطع کارآموزی، کارورزی و دستیاری در بیمارستان آیت ا... طالقانی

مسئولین و تیم ارزشیابی دانشکده پزشکی، با هدف اطلاع و ارزشیابی وضعیت موجود و فرایندهای آموزشی دستیاران در بیمارستان آیت ا... طالقانی و نیز ارزشیابی برنامه اصلاحات در آموزش پزشکی در مقطع کارآموزی و کارورزی از این بیمارستان بازدید بعمل آوردند.

مسئولین و تیم ارزشیابی دانشکده پزشکی، با هدف اطلاع و ارزشیابی وضعیت موجود و فرایندهای آموزشی دستیاران در بیمارستان آیت ا... طالقانی و نیز  ارزشیابی برنامه اصلاحات در آموزش پزشکی در مقطع کارآموزی و کارورزی از این بیمارستان بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید که دکتر تنکابنی معاون آموزشی دستیاری و تحصیلات تکمیلی دانشکده، دکتر ضیایی معاون پژوهشی دانشکده، دکتر فروزانفر مدیر EDO، دکتر سلطانی مسئول کمیته ارزشیابی((EDOبه همراه اعضای تیم ارزشیابی و نیز معاون آموزشی بیمارستان طالقانی حضور داشتند ، توضیحاتی در مورد نحوه اجرای برنامه آموزشی به گروه بازدید کننده ارائه شد و در انتها جلسه پرسش و پاسخ با حضور دانشجویان مقطع کارآموزی، کارورزی و دستیاران تشکیل شد و نشست، با مطرح شدن سوالاتی از دانشجویان و تحلیل و بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 15904
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب