• تاریخ انتشار : 1394/02/16 - 14:34
  • بازدید : 718
  • تعداد بازدید : 60
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

اولین جلسه شورای فرهنگی در دانشکده پزشکی در سال 94

اولین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پزشکی در سال 94 با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده، دکتر امانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، حاج آقا لاری کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده و سایر اعضاء در دفتر ریاست برگزار شد.

اولین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پزشکی در سال 94 با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده، دکتر امانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، حاج آقا لاری کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده و سایر اعضاء در دفتر ریاست برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر جرجانی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، به ضرورت ارزیابی عملکرد فرهنگی دانشکده در سال 93 و همچنین برنامه ریزی این فعالیتها در سال 94 اشاره نمود و بر نیاز سنجی فرهنگی دانشجویان جهت برنامه ریزی های فرهنگی تاکید کرد.

در ادامه جلسه دکتر امانی نیز گزارشی در خصوص عملکرد فرهنگی سال گذشته ارائه نمود و برگسترش فعالیتهای تربیت بدنی و فوق برنامه در سال 94 تاکید کرد.

در انتهای جلسه اعضاء شورای فرهنگی دانشکده به بحث و تبادل نظر در مورد دستور کار جلسه پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. 

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 19513
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب