روابط عمومی دانشکده:
اولین جلسه شورای فرهنگی در دانشکده پزشکی در سال 94
اولین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پزشکی در سال 94 با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده، دکتر امانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، حاج آقا لاری کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده و سایر اعضاء در دفتر ریاست برگزار شد.
اولین جلسه شورای فرهنگی دانشکده پزشکی در سال 94 با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده، دکتر امانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، حاج آقا لاری کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده و سایر اعضاء در دفتر ریاست برگزار شد.
در ابتدای این نشست، دکتر جرجانی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، به ضرورت ارزیابی عملکرد فرهنگی دانشکده در سال 93 و همچنین برنامه ریزی این فعالیتها در سال 94 اشاره نمود و بر نیاز سنجی فرهنگی دانشجویان جهت برنامه ریزی های فرهنگی تاکید کرد.
در ادامه جلسه دکتر امانی نیز گزارشی در خصوص عملکرد فرهنگی سال گذشته ارائه نمود و برگسترش فعالیتهای تربیت بدنی و فوق برنامه در سال 94 تاکید کرد.
در انتهای جلسه اعضاء شورای فرهنگی دانشکده به بحث و تبادل نظر در مورد دستور کار جلسه پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
نظر