• تاریخ انتشار : 1392/09/18 - 14:12
  • بازدید : 870
  • تعداد بازدید : 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری همایش معرفی کمیته پژوهشی دانشجویان دانشکده پزشکی

برگزاری همایش معرفی کمیته پژوهشی دانشجویان دانشکده پزشکی

همایش معرفی کمیته پژوهشی دانشجویان دانشکده پزشکی روز یکشنبه دهم آذرماه در تالار ابن سینا برگزار شد. در این همایش که با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده برپاشد، دکتر گچکار معاون پژوهشی مرکز تحقیقات عفونی و گرمسیری با اشاره به فواید یادگیری روش های تحقیق و پژوهش، دانشجویان را دعوت به فعالیت هر چه بیشتر در این زمینه نمود.وی در پایان سخنان خود تاکید کرد تمامی دانشجویان می توانند جهت حل مشکلات خود در حوزه پژوهش به استادان این بخش مراجعه نمایند.

همایش معرفی کمیته پژوهشی دانشجویان دانشکده پزشکی روز یکشنبه دهم آذرماه در تالار ابن سینا برگزار شد.

در این همایش که با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده برپاشد، دکتر گچکار معاون پژوهشی مرکز تحقیقات عفونی و گرمسیری با اشاره به فواید یادگیری روش های تحقیق و پژوهش،دانشجویان را دعوت به فعالیت هر چه بیشتر در این زمینه نمود.وی در پایان سخنان خود تاکید کرد تمامی دانشجویان می توانند جهت حل مشکلات خود در حوزه پژوهش به استادان این بخش مراجعه نمایند.

در ادامه، مهرداد فراهانی دبیر کمیته پژوهشی دانشکده پزشکی ضمن تشکر از حضور دانشجویان در این همایش، به طور مختصر تاریخچه کمیته پژوهشی و شروع به کار دوباره آن را توسط اعضای جدید تشریح نمود.

 بهزاد یعقوبی نیز از مدرسین و اعضای فعال کمیته پژوهشی به تبیین مسئولیت پزشکان و نیاز آن ها به دسترسی به علوم جدید که حاصل مقالات پژوهشی است پرداخت و با اشاره به اینکه سرآغاز موفقیت در علوم نوین بروز بودن کسب دانش است به دانشجویان توصیه نمود در کنار فرا گرفتن دروس پزشکی به یادگیری ابزار تحقیق و پژوهش بپردازند.

 درپایان همایش، اعضای مرکزی به معرفی اهداف، برنامه کلاس ها،تورها،ژورنال کلاب ها و نحوه ثبت نام پرداختند و به پرسش های دانشجویان پاسخ داده شد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 6558
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب