روابط عمومی دانشکده:
برگزاری کارگاه آزمون ویژه اعضای هیئت علمی علوم پایه و بالینی
کارگاه آزمون ویژه اعضای هیئت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه روز چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه از ساعت 12-8 در اتاق شورای دانشکده پزشکی برگزار شد .
کارگاه آزمون ویژه اعضای هیئت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه روز چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه از ساعت 12-8 در اتاق شورای دانشکده پزشکی برگزار شد .
در این کارگاه دکتر ارحمی نحوه طراحی سئوالات KFP(key feature points) و EMI(extended matched item) را به اعضاء آموزش داد و سپس سئوالاتی توسط اساتید حاضر در کارگاه طراحی و در خصوص آن بحث و تبادل نظر گردید .
قسمت اول کارگاه آزمون نیز توسط دکتر فروزانفر برگزار شد . این کارگاه در دو بخش ارائه گردید، در بخش اول در خصوص مقدمات ارزشیابی دانشجو و شناخت سطوح یادگیری و ارزشیابی بر مبنای هرم میلر بحث شد و در بخش دوم اصول علمی طراحی سؤالات چند گزینه ای بررسی و تبادل نظر گردید.
نظر