روابط عمومی دانشکده پزشکی
بیستمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی در هفته پژوهش برگزار می شود
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛بیستمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛بیستمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.
این جشنواره پژوهشی به همت معاونت تحقیقات و فناوری، با هدف معرفی برگزیدگان عرصه علم، پژوهش، فن آوری، و نوآوری و فراهم سازی بسترلازم و گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی دوم دی ماه سال جاری در سالن همایش های امام خمینی (ره) دانشگاه برگزار می شود.
به منظور انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه، اعضای محترم هیات علمی دانشکده فعالیتهای پژوهشی سه سال اخیر خود را از اول مهر سال 1395 تا اول مهر 1398 (سپتامبر 2016 تا سپتامبر 2019) مطابق آیین نامه پژوهشگران برگزیده، همراه چک لیست، سایر مستندات مربوطه و عکس رنگی (عکس به صورت الکترونیکی و چاپی سال جدید) حداکثر تا تاریخ 28/07/98 به معاونت پژوهشی دانشکده ارسال نمایند.
- خاطر نشان میسازد مستندات میبایستی در بازه زمانی تعیین شده چاپ شده باشد. محاسبه Impact Factorهر مقاله بر اساس IFسال انتشار مقاله صورت گیرد. مدارکی که شرایط مذکور را رعایت نکرده یا پس از تاریخ تعیین شده ارسال شود مورد بررسی قرار نمی گیرند.
افراد در رتبه های استادی، دانشیاری و استادیاری در زیر گروه علوم بالینی و علوم پایه بررسی خواهند شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده آیین نامه مربوطه لطفاً به لینک جشنواره در صفحه اصلی پرتال دانشگاه به آدرس http://retech.sbmu.ac.irمراجعه نمایید.
نظر