روابط عمومی دانشکده پزشکی
تزریق دوز دوم واکسن در دانشکده بهداشت
دوز دوم واکسن ضد کرونا در دانشکده بهداشت تزریق خواهد شد.
دوز دوم واکسن ضد کرونا در دانشکده بهداشت تزریق خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، افرادی که دوز اول واکسن ضدکرونای خود را در تاریخ 1400/5/20 در دانشکده پزشکی شهید بهشتی دریافت نموده اند می توانند برای تزریق دوز دوم روز شنبه و یکشنبه 20 و 21 شهریورماه به دانشکده بهداشت واقع در بلوار دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی (آقای مهندس ملازاده-خانم مهندس شکیبا) مراجعه نمایند.
نظر