• تاریخ انتشار : 1400/06/20 - 09:50
  • بازدید : 123
  • تعداد بازدید : 120
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

تزریق دوز دوم واکسن در دانشکده بهداشت

دوز دوم واکسن ضد کرونا در دانشکده بهداشت تزریق خواهد شد.

دوز دوم واکسن ضد کرونا در دانشکده بهداشت تزریق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، افرادی که دوز اول واکسن ضدکرونای خود را در تاریخ 1400/5/20 در دانشکده پزشکی شهید بهشتی دریافت نموده اند می توانند برای تزریق دوز دوم روز شنبه و یکشنبه 20 و 21 شهریورماه به دانشکده بهداشت واقع در بلوار دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی (آقای مهندس ملازاده-خانم مهندس شکیبا) مراجعه نمایند.
 

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 107921
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب