• تاریخ انتشار : 1393/10/16 - 10:08
  • بازدید : 563
  • تعداد بازدید : 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

تفاهم نامه همکاری بین معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی و مرکز تحقیقات بیماریهای گوارش و کبد

تفاهم نامه همکاری مشترک میان دکتر ضیایی معاون پژوهشی دانشکده پزشکی و دکتر زالی رئیس مرکز تحقیقات بیماریهای گوارش و کبد منعقد شد .

تفاهم نامه همکاری مشترک میان دکتر ضیایی معاون پژوهشی دانشکده پزشکی و دکتر زالی رئیس مرکز تحقیقات بیماریهای گوارش و کبد منعقد شد .

این تفاهم نامه که در تاریخ 11/9/93 به امضا رسید شامل 10 بند به قرار زیر است:

*      معرفی مرکز تحقیقات گوارش و کبد به تمامی گروه های علمی دانشکده و اعلام آمادگی این مرکز در مشارکت در فعالیت های پژوهشی

*      معرفی دانشجویان نخبه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به مرکز جهت گذراندن پایان نامه خود با درنظرگرفتن شرایط مدنظر طرفین

*      ارائه لیست توانمندی های مرکز و معرفی پروژه هایی که برای مرکز در اولویت قرار دارند

*      برقراری ارتباط پژوهشی بین علوم پایه و علوم بالینی در قالب پروژه های تحقیقاتی

*      برگزاری جلسات جهت ایجاد گروه های کاری متعدد بین بخشی

*      فراهم کردن بستر مناسب جهت بازدید دانشجویان علاقمند به تحقیقات در قالب تورهای علمی از مرکز

*      معرفی استادیاران جوان و علاقمند به مرکز تحقیقات جهت انجام همکاری پژوهشی در قالب تورهای علمی از مرکز

*      بررسی مکانیسم داروهای جدید در درمان بیماریهای گوارش در قالب پروژه دانشجویی

*      استفاده از افراد توانمند مرکز جهت شرکت در جلسات شورای پژوهشی دانشکده و مشاوره های علمی طرح های دانشکده پزشکی

*     برگزاری کارگاه های علمی در مرکز تحقیقات گوارش و کبد

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 16279
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب