• تاریخ انتشار : 1400/07/03 - 13:40
  • بازدید : 113
  • تعداد بازدید : 110
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

راه اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دانشکده دندانپزشکی

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام به راه اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا نموده است.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام به راه اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا نموده است.

دانشکده دندانپزشکی از تاریخ 28/06/1400 نسبت به راه اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا اقدام نموده و روزانه ظرفیت بالایی را جهت واکسیناسیون عموم شهروندان بالای 18 سال دارا میباشد.

با توجه به اینکه این مرکز به تازگی راه اندازی گردیده و کارکنان و دانشجویان این دانشکده جهت انجام این مهم بسیج شده اند لذا در اسرع وقت و با کمترین معطلی و بدون اخذ نوبت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ، تزریق واکسن کرونا امکانپذیر میباشد.

همکاران گرامی و خانواده های محترم شان و عموم شهروندان عزیز می توانند جهت واکسیناسیون به این مرکز مراجعه نمایند.  

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 108418
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب