• تاریخ انتشار : 1399/11/09 - 10:15
  • بازدید : 239
  • تعداد بازدید : 108
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

روز جراح گرامی باد

مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی بدان که زندگی می کنی

هشتم بهمن ماه فرصتی است مغتنم برای قدردانی از زحمات تمامی جراحان و دستیاران سختکوش که با مهارت خود، تیغ تیز جراحی را مرهمی می سازند برای تسکین آلام بیماران.

در این روزهای سخت مبارزه با کرونا، ارایه خدمات درمانی بدون وقفه به بیماران غیرکرونایی یکی از برگ های زرین نظام سلامت کشور محسوب می شود و بدون شک در این مسیر جراحان به مدد دانش، تعهد و مسئولیت پذیری حرفه ای خود نقش غیرقابل انکاری در روشن ماندن چراغ خدمت به هموطنان ایفا کرده اند.

این روز بزرگ را به تمامی جراحان به ویژه جراحان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک و تهنیت می گوییم.

تیغ هایی که زندگی می بخشند

 

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 101260
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب