• تاریخ انتشار : 1400/06/20 - 13:06
  • بازدید : 139
  • تعداد بازدید : 129
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

سرکار خانم شیده مهرمفخم به افتخار بازنشستگی نائل شد

زیباست تا بیاموزیم، رسیدن به بازنشستگی پایان راه نیست که آغاز تولدی دوباره در تکامل زندگی است. آنهایی که سراسر تجربه و خدمت هستند، آنهایی که روزی همکارمان بودند و امروز همراهمان...

زیباست تا بیاموزیم، رسیدن به بازنشستگی پایان راه نیست که آغاز تولدی دوباره در تکامل زندگی است. آنهایی که سراسر تجربه و خدمت هستند، آنهایی که روزی همکارمان بودند و امروز همراهمان...

سرکار خانم شیده مهر مفخم مربی محترم گروه ایمونولوژی دانشکده پس از سالها خدمت به افتخار بازنشستگی نائل شد.

دانشکده پزشکی ضمن تقدیر از فعالیت سازنده سالیان متمادی ایشان، جایگاه ارزنده و والایشان، تجارب گرانقدر و ارزشمندشان و خدمات صادقانه و گرانبهایشان را ارج نهاده و از درگاه احدیت برای ایشان آرزوی سعادت، سلامت و سربلندی در کنار خانواده محترم دارد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 107936
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب