روابط عمومی دانشکده:
سومین سمینار نقش علوم پایه در ارتقای سلامت
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی از برگزاری سومین سمینار نقش علوم پایه در ارتقای سلامت خبر داد
سومین سمینار نقش علوم پایه در ارتقای سلامت
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی از برگزاری سومین سمینار نقش علوم پایه در ارتقای سلامت خبر داد.
محورهای اصلی این سمینار شامل نقش علوم پایه در تولید علم،تشخیص،پیشگیری،درمان و توانبخشی است و در تاریخ 29 بهمن ماه سالجاری در تالار ابن سینا برگزار خواهد شد.
آخرین مهلت پذیرش مقالات تا تاریخ 20 بهمن ماه خواهد بود.
نظر