روابط عمومی دانشکده:
ششمین جلسه کمیته منتخب ارتقای اعضای هیئت علمی در سال 94
ششمین جلسه کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی در سال 94 با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر طباطبایی معاون امور هیئت علمی دانشکده و دبیر کمیته منتخب و اساتید محترم؛ دکتر جوادی، دکتر جاناحمدی، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه 18 مهرماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد. در این جلسه درخصوص پرونده سه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه برای ارتقا به مرتبه استادی و دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه برای ارتقا به مرتبه دانشیاری تصمیم گیری شد.
ششمین جلسه کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی در سال 94 با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر طباطبایی معاون امور هیئت علمی دانشکده و دبیر کمیته منتخب و اساتید محترم؛ دکتر جوادی، دکتر جاناحمدی، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه 18 مهرماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.
در این جلسه درخصوص پرونده سه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه برای ارتقا به مرتبه استادی و دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه برای ارتقا به مرتبه دانشیاری تصمیم گیری شد.
نظر