• تاریخ انتشار : 1394/02/22 - 10:26
  • بازدید : 1092
  • تعداد بازدید : 61
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در گروه ایمونولوژی

مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در گروه ایمونولوژی به همت دانشجویان این گروه، روز چهار شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه در گروه فوق تشکیل شد.

مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در گروه ایمونولوژی به همت دانشجویان این گروه، روز چهار شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه در گروه فوق تشکیل شد.

در این مراسم، دکتر امانی مدیر گروه ایمونولوژی  در سخنان کوتاهی ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات اساتید و کارکنان گروه ، توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پژوهشی گروه را مرهون تلاش  این عزیزان  دانست .

 ایشان همچنین با قدردانی از دانشجویان گروه جهت برگزاری  مراسم تجلیل از مقام استاد  خاطر نشان کرد برگزاری چنین مراسمی موجب تقویت  همدلی و وفاق  و ارتباط نزدیک دانشجویان با اساتید می گردد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 19688
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب