• تاریخ انتشار : 1393/09/15 - 08:40
  • بازدید : 916
  • تعداد بازدید : 65
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور مسوولان 16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با عنوان، ایران برای ما ، با حضور ریاست دانشگاه و مسوولان کشوری و نظام سلامت 16 آذرماه در تالار امام خمینی(ره) برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با عنوان،  ایران برای ما ، با حضور ریاست دانشگاه و مسوولان کشوری و نظام سلامت 16 آذرماه در تالار امام خمینی(ره) برگزار می شود.

در این مراسم که همزمان با چهل و پنجمین سالگرد تاسیس انجمن اسلامی دانشجویان از ساعت 21-15 روز یکشنبه 16  آذر در تالار امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی برگزار می شود، طرح تحولات سلامت و مسائل هسته ای با حضور مسوولان مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است نشست پرسش و پاسخ با ریاست دانشگاه، اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری، تئاتر دانشجویی، نمایشگاه هنری ، روایتگری ،قرعه کشی سفر زیارتی کربلا معلی ویژه حاضرین و... از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه است.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 15495
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب