• تاریخ انتشار : 1399/11/05 - 09:08
  • بازدید : 288
  • تعداد بازدید : 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

مسابقات ورزشی دهه فجر ویژه کارکنان دانشگاه برگزار می شود

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه از برگزاری مسابقات ویژه ایام مبارک دهه فجر ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

 مدیریت تربیت بدنی دانشگاه از برگزاری مسابقات ویژه ایام مبارک دهه فجر ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

دکتر رستمی نژاد ضمن بیان این خبر گفت: این مسابقات ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر با همکاری دبیرخانه ورزش کارکنان در مدیریت امور پشتیبانی دانشگاه به صورت حضوری و مجازی ویژه کارکنان برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه خاطرنشان کرد: مسابقات دارت به صورت حضوری برگزار می ­شود و مهلت ثبت­نام در آن ازچهارم تا دهم بهمن ماه ۹۹ است . مسابقات ورزشی طناب ­زنی و دراز و نشست ویژه بانوان و همچنین اسکات دیواری و پلانک ویژه آقایان نیز به صورت مجازی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری از طریق ثبت­نام و ارسال فیلم به سامانه سوت به نشانی sot.sbmu.ac.irانجام می شود.

به گفته وی به نفرات برتر مسابقات مذکور جوایز نفیسی اهدا می شود. همچنین به منظور تقویت روحیه­ نشاط و شادی در بین کارکنان، مسابقه­ نمایشی ویژه آقایان (روپایی نمایشی) و بانوان (طناب­زنی نمایشی) در نظر گرفته شده است که به بهترین اجرا جایزه­ نفیسی اهدا می شود.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 101054
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب