• تاریخ انتشار : 1393/09/18 - 11:19
  • بازدید : 1083
  • تعداد بازدید : 48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

مصوبه جدید درخصوص ارتقای اعضای هیئت علمی از مرتبه دانشیاری به استادی

معاونت امور هیئت علمی دانشکده پزشکی از تصویب ماده جدید درخصوص ارتقای اعضای هیئت علمی از مرتبه دانشیاری به مرتبه استادی خبر داد.

معاونت امور هیئت علمی دانشکده پزشکی از تصویب ماده جدید درخصوص ارتقای اعضای هیئت علمی از مرتبه دانشیاری به مرتبه استادی خبر داد.
بر اساس این خبر، تاریخ اجرای ارایه مقاله برای احراز مرتبه استادی باداشتن حداقل یک مقاله با if مساوی 2یا بالاتر به عنوان نفر اول یا نویسنده مسئول به تاریخ 31/2/94  موکول گردید.
 
  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 15650
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب