• تاریخ انتشار : 1393/11/11 - 15:28
  • بازدید : 1218
  • تعداد بازدید : 59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

موفقیت 4 تن از دانشجویان گروه ایمونولوژی در آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D.) سال 1393

چهار تن از دانشجویان گروه ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي در آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D.)رشته ایمونولوژی سال 1393 پذیرفته شدند.

چهار تن از دانشجویان گروه ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي در آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D.)رشته ایمونولوژی سال 1393 پذیرفته شدند.

اسامی این دانشجویان، شیما رسولی (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)، سید محمدجواد موسوی (دانشگاه علوم پزشکی تهران)، کاظم مشایخی (دانشگاه علوم پزشکی مشهد) و مریم ولی زاده (دانشگاه تربیت مدرس) می باشد که توانستند برای دانشگاه و دانشکده پزشکی شهید بهشتی افتخارآفرین شوند.

دانشکده پزشکی و گروه ایمونولوژی اين موفقیت را به دانشجویان گرامی تبريك گفته و سربلندی و توفیقروزافزون برایشان  آرزومند است.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 16979
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب