• تاریخ انتشار : 1397/10/09 - 13:57
  • بازدید : 570
  • تعداد بازدید : 51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

نشست رئیس دانشکده پزشکی و نمایندگان شورای صنفی برگزار شد

نشستی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی و نمایندگان شورای صنفی در تالار فارابی دانشکده برگزار شد.

نشستی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی و نمایندگان شورای صنفی در تالار فارابی دانشکده برگزار شد.

در این جلسه که دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده نیز حضور داشت درخصوص مسائل و مشکلات دانشجویی و دغدغه های پیش روی دانشجویان گفتگو گردید.

در این نشست درخصوص کمیته های ریفرم در ریفرم و کمیته راهبری، مشکلات سیستم سما، دروس الکتیو، اصلاح شیوه ارزشیابی ، نظارت بر محتوای آموزشی دروس استاژری و انطباق آن با رفرنس آزمون ها و مشکلات دانشجویان در مراکز پزشکی تابعه تبادل نظر و راهکارهایی ارائه شد.

 

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 72348
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب