روابط عمومی دانشکده پزشکی
٦ نفر از دانشجویان دانشکده به مرحله گروهی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویایی دانشگاه های علوم پزشکی کشور راه یافتند
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ 6 نفر از دانشجویان دانشکده پزشکی به مرحله گروهی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی کشور راه یافتند.
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ 6 نفر از دانشجویان دانشکده پزشکی به مرحله گروهی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی کشور راه یافتند.
در این المپیاد، از 8 گروه شرکت کننده از منطقه ده آمایشی (شامل دانشگاههای تهران، شهید بهشتی، ایران، آزاد اسلامی، بقیه اله، شاهد و ارتش) تنها 2 گروه به مرحله کشوری راه یافتند که هر 2 گروه از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بودند.
در این مرحله که در روز چهارشنبه 29 بهمن ماه برگزار شد، دانشجویان در قالب 2 گروه، 2 پروپوزال در زمینه درمان Covid-19با استفاده از روشهای ژن درمانی و سلول درمانی با سلولهای بنیادی ارائه نمودند.
گروه اول: امیرحسام باباجانی، ثمین عباسپور، پویا حسینی منفرد
گروه دوم: کیمیا وکیلی، یاسمن ناظریان، علی ابراهیمی باویلی
استاد راهنما: دکتر حسن نیک نژاد (عضو هیات علمی گروه فارماکولوژی)
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی ضمن تبریک به این عزیزان، برای این دانشجویان آرزوی موفقیت می نماید.

نظر