• تاریخ انتشار : 1399/12/05 - 13:44
  • بازدید : 1513
  • تعداد بازدید : 118
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

٦ نفر از دانشجویان دانشکده به مرحله گروهی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویایی دانشگاه های علوم پزشکی کشور راه یافتند

معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ 6 نفر از دانشجویان دانشکده پزشکی به مرحله گروهی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی کشور راه یافتند.

معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ 6 نفر از دانشجویان دانشکده پزشکی به مرحله گروهی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی کشور راه یافتند.

در این المپیاد، از 8 گروه شرکت کننده از منطقه ده آمایشی (شامل دانشگاههای تهران، شهید بهشتی، ایران، آزاد اسلامی، بقیه اله، شاهد و ارتش) تنها 2 گروه به مرحله کشوری راه یافتند که هر 2 گروه از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بودند.

در این مرحله که در روز چهارشنبه 29 بهمن ماه برگزار شد، دانشجویان در قالب 2 گروه، 2 پروپوزال در زمینه درمان Covid-19با استفاده از روشهای ژن درمانی و سلول درمانی با سلولهای بنیادی ارائه نمودند.

گروه اول: امیرحسام باباجانی، ثمین عباسپور، پویا حسینی منفرد

گروه دوم: کیمیا وکیلی، یاسمن ناظریان، علی ابراهیمی باویلی

استاد راهنما: دکتر حسن نیک نژاد (عضو هیات علمی گروه فارماکولوژی)

معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی ضمن تبریک به این عزیزان، برای این دانشجویان آرزوی موفقیت می نماید.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 102237
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب