روابط عمومی دانشکده پزشکی
پیام تبریک رئیس دانشکده پزشکی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر
دکتر نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) روز مرد و روز بزرگداشت مقام پدر را به تمامی اعضای هیات علمی و همکاران دانشگاه به خصوص همکاران دانشکده پزشکی تبریک و تهنیت گفت.
دکتر نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) روز مرد و روز بزرگداشت مقام پدر را به تمامی اعضای هیات علمی و همکاران دانشگاه به خصوص همکاران دانشکده پزشکی تبریک و تهنیت گفت.
در این پیام آمده است:
" 13 ماه رجب، میلاد یگانه مردی است که در خانه کعبه چشم به جهان گشود. مولود کعبه، حضرت علی(ع) جلوه زیبایی از آزادگی و اخلاص، نماد ایمان، عدالت، دانش آموخته و تربیت یافته مکتب نبی مکرم اسلام(ص) است. آزادمنشی، حقیقت جویی و شجاعت علی(ع) در اسلام بی نظیر و بی بدیل بوده و علم، ایمان، صداقت و وفاداریش در عمق تاریخ مانده است.
ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، ميلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علي (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشيان و فرشيان تمام نماید.
نامگذاری تاریخ ولادت امام علی(ع) با نام روز پدر در تقویم کشورمان نشان از جایگاه شامخ پدران دارد.پدران عزیزی که علاوه برهمت برای تأمین معاش زندگی در تربیت و نشان دادن راه و رسم زندگی به فرزندان خود نقش پررنگ و بی بدیلی دارند.
اینجانب فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت علی(ع)، روز مرد و بزرگداشت مقام پدر را به تمامی همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ویژه، همکاران دانشکده پزشکی تبریک و شاد باش میگویم و از خداوند بزرگ و منان سعادت و توفیقات روز افزون همۀ شما را آرزومندم."
نظر