روابط عمومی دانشکده پزشکی
پیام تسلیت دکتر طبیبی در پی درگذشت دکتر مهتا فاطمه بصیر
دکتر فاطمه بصیر فوق تخصص نوزادان بیمارستان شهدای تجریش به دیدار حق شتافت.
دکتر فاطمه بصیر فوق تخصص نوزادان بیمارستان شهدای تجریش به دیدار حق شتافت.
دکتر علی طبیبی رییس دانشکده پزشکی در پیامی این ضایعه دردناک را به خانواده و بازماندگان آن عزیز از دست رفته و نیز جامعه پزشکی کشور تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
"انا لله و انا الیه راجعون
شنیدن خبر تاسف بار درگذشت نابهنگام دکتر فاطمه بصیر باعث غم و اندوه فراوان شد.
تلاش و زحمات ارزشمند و خدمات صادقانه آن عزیز از دست رفته همواره در یاد و خاطره همگان باقی خواهد ماند.
این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحوم و جامعه پزشکی کشور تسلیت عرض نموده، آرزوی غفران الهی برای ایشان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم."
دکتر مهتا بصیر که سابقه ۲۸ سال عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در کارنامه داشت، مدرک پزشکی عمومی، تخصص و فوق تخصص خود را از دانشگاه مونپلیه فرانسه اخذ کرد و از سال ۱۳۷۴ در بیمارستان شهدای تجریش مشغول به فعالیت شد.
بخش NICUبیمارستان شهدای تجریش به همت وی راه اندازی شد و مسئولیت ریاست بخش NICUو نوزادان بیمارستان را برعهده داشت.
از جمله مهمترین سوابق علمی وی می توان به دبیری اولین همایش سراسری انجمن علمی پریناتولوژی ایران اشاره کرد.
وی در آموزش رزیدنت ها و انترن ها فعالیت پررنگ داشت و برای شرکت در سمینارها و وبینارهای علمی کوشا بود.
نظر