• تاریخ انتشار : 1399/06/30 - 09:02
  • بازدید : 509
  • تعداد بازدید : 94
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

پیام تسلیت رییس دانشکده پزشکی به مناسبت شهادت پرستار بیمارستان شهید مدرس

دکتر علی طبیبی در پیامی درگذشت شهید خدمت علی صفرلو پرستار بیمارستان شهید مدرس را که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، به خانواده و همکاران وی تسلیت گفت.

دکتر علی طبیبی در پیامی درگذشت شهید خدمت علی صفرلو پرستار بیمارستان شهید مدرس را که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، به خانواده و همکاران وی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

 « انا للّه و انا الیه راجعون

درگذشت علی صفرلو، پرستار ایثارگر بیمارستان  شهید مدرس که در راه خدمت به بیماران بستری، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید موجب غم و اندوه فراوان شد. 

تلاش و از خودگذشتگی این شهید بزرگوار در دوران سخت بیماری، از یادها نخواهد رفت و اجری عظیم از سوی پروردگار در انتظار اوست.

شهادت این پرستار شریف را به خانواده محترم و همکاران ایشان در بیمارستان شهید مدرس تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق الهی برای آن مرحوم و صبر و بردباری برای خانواده ایشان مسئلت می نمایم. 

 "دکتر علی طبیبی

رییس دانشکده پزشکی"

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 96563
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب