• تاریخ انتشار : 1398/02/28 - 08:29
  • بازدید : 608
  • تعداد بازدید : 70
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

چهارمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان و دومین انتخابات شورای صنفی تحصیلات تکمیلی برگزار شد

چهارمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه در دانشکده پزشکی برگزار شد.

چهارمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه در دانشکده پزشکی برگزار شد.

این انتخابات که با دومین دوره انتخابات شورای صنفی تحصیلات تکمیلی همراه بود ، در دانشکده پزشکی و مراکز پزشکی ، آموزشی و درمانی تابعه برگزار گردید.

دکتر خدادوست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی به همراه تنی چند از مسئولان از روند برگزاری این انتخابات بازدید بعمل آوردند.

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 78155
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب